René Jaspers
René helpt organisaties op het strategische snijvlak van commercie en marketing beter te worden dan ze al zijn. Hij heeft een mix van corporate ervaring als directielid en -adviseur
(o.a. WE Fashion, Albert Heijn, McDonald’s, Eneco en Ikea) en het begeleiden en adviseren van start-ups/scale-ups (o.a. Filling Pieces, Duurzame Energie Unie, Raccoon, Brandsom, inclusief private equity).
Door zijn directie-ervaring kijkt René naar meer dan alleen het marketing plaatje en maakt vooral ook verbindingen met andere afdelingen. De laatste jaren adviseert René vooral bedrijven met een maatschappelijke impact of die daartoe een wens hebben. Hij onderneemt nu zelf sinds een jaar of acht inclusief het ondergaan een groot (en vervelend) faillissement. Dus over vallen, opstaan én groeien kan René zeker meepraten.
Specialisaties
Marketing, positionering en propositie ontwikkeling | (re)branding en communicatie | transformatietrajecten I merkintroducties I stakeholdermanagement I begeleiden start-ups en scale-ups I koppeling maken tussen marketinginspanningen en commerciële resultaten, nieuwe groei brengen
Persoonlijke kenmerken van René
Krijgt energie van nieuwe dingen leren, positief kritisch, disruptief
Leer René beter kennen
René’s grootste passie is sporten. Zo sport hij dagelijks (soms twee keer per dag), momenteel voornamelijk kitesurfen, golf, padel, mountainbiken, fitness en sinds kort wing foiling. Hij is ook bondsscheidsrechter hockey en docent Commerciële Economie aan de Hogeschool Leiden. Last but not least, omdat René graag met z’n handen werkt, is hij ook in te huren als o.a. timmerman of tuinier.
In contact komen met een van onze adviseurs?
Neem vandaag nog contact met ons op om in aanraking te komen met één van onze adviseurs. Onafhankelijk marketing advies op maat met AM Marketing Advies. Waar wacht je nog op?