Sandra de Vries
Sandra is een energieke, resultaatgedreven en pragmatische marketeer. Ze maakt graag strategie en zet het nog liever om in acties en business groei. Komend uit een ondernemersgezin is het laten groeien van bedrijven haar met de paplepel ingegoten. En de
combinatie van het denken vanuit behoeftes van de klant en business doelstellingen heeft ze geleerd bij Unilever. Ze werkt al ruim 14 jaar als consultant, en heeft voor corporates, starten scale-ups gewerkt, zowel BtC als BtB, lokaal en internationaal. Ook heeft ze een aantal grote marketing transformatie trajecten geleid en neemt ze organisaties graag mee in het marketing denken. Ze is een verbinder en beschikt over haar eigen aanpak en tools, die ze de mensen in de organisatie eigen kan maken. Ze krijgt dan ook veel energie van het marketing gericht maken van organisaties.
Specialisaties
Merkpositionering I (digitale) marketingstrategie I innovatie I communicatie | marketing transformatie | marketing capabilities
Projecten waar Sandra o.a. ervaring mee heeft
Marketing transformatie Philips, merk positionering Nxtport (digitaal platform Vopak), herpositionering en introducties Unox, (crises) communicatie Schiphol, merkactivaties Becel (samenwerking VGZ en Hartstichting), merkpositionering en Marketing Plan Artifort.
Persoonlijke kenmerken van Sandra
Resultaat gedreven, pragmatisch, goede luisteraar en enthousiasteling
Leer Sandra beter kennen
Sandra reist veel, houdt van een verfrissende duik in het open water en brengt haar vrije tijd graag door met haar gezin en familie.
In contact komen met een van onze adviseurs?
Neem vandaag nog contact met ons op om in aanraking te komen met één van onze adviseurs. Onafhankelijk marketing advies op maat met AM Marketing Advies. Waar wacht je nog op?