Madelon van der Tol
Madelon is met ruime directie-ervaring bij Unilever op zak sinds 2019 zelfstandig merkstrateeg. Zij helpt ondernemende organisaties groeien met concrete antwoorden op vragen als “Wat moeten we doen om meer klanten te krijgen?”, “Op welke manieren kan ons merkverhaal een bredere doelgroep aanspreken?” en “Hoe kunnen we onze positionering vertalen naar een werkgeversvisie?”. Ervaring heeft Madelon in diverse branches: FMCG, retail en out of home, food & beverages, b2b services, non-profit, fashion, platform e-commerce (interieur). Ze loopt met haar klanten een op maat gemaakt proces door om te voorkomen dat er stappen gezet worden die niet nodig zijn voor resultaat. Zelf zegt Madelon: “Geen woorden maar daden: ik ga voor 100% tevredenheidsgarantie.”
Specialisaties
Marketing, positionering en propositie ontwikkeling | branding en communicatie I strategie I CMO as a service
Persoonlijke kenmerken van Madelon
Goed luisterend en verbindend vermogen, daadkrachtig, overtuigingskracht, resultaatgericht, eerlijk en direct.
Leer Madelon beter kennen
In haar vrije tijd recenseert Madelon restaurants, praat ze graag met haar drie zoons, man en vrienden over alles wat hen interesseert in het leven en geeft ze regelmatig masterclasses en trainingen bij Nyenrode, SRM en Beeckestijn Business School. Wat ook niet onvermeld mag blijven, is dat Madelon bij karaoke megagoed Axl Rose nadoet.
In contact komen met een van onze adviseurs?
Neem vandaag nog contact met ons op om in aanraking te komen met één van onze adviseurs. Onafhankelijk marketing advies op maat met AM Marketing Advies. Waar wacht je nog op?