Maak offline meetbaar

Marketing analyse

Weten wat je doet. Dat wil je met alles, maar zeker met offline marketing. Want, marketing kost geld. En investeringen wil je graag terugverdienen. Dat snappen we! Daarom bieden we geavanceerde marketinganalyses aan voor al je offline kanalen. Wat mogen we voor jou meten?

Abovo Media - pexels-kindel-media-7688336 (2)

Meten = weten

Cliché, maar echt waar. Je wilt meten wat er gebeurt met je offline campagnes, zodat je op data gebaseerde conclusies kunt trekken. Op aannames een campagne aanpassen, is natuurlijk nooit een goed idee. Zorg dus dat je weet hoe je presteert, voor je iets aanpast of een nieuwe campagne start.

Meten = weten

Cliché, maar echt waar. Je wilt meten wat er gebeurt met je offline campagnes, zodat je op data gebaseerde conclusies kunt trekken. Op aannames een campagne aanpassen, is natuurlijk nooit een goed idee. Zorg dus dat je weet hoe je presteert, voor je iets aanpast of een nieuwe campagne start.

Zo werkt een marketinganalyse voor drukwerk

  1. We beginnen met het verzamelen van waardevolle gegevens uit je lopende campagnes. Factoren zoals responspercentages, demografische gegevens van ontvangers en de prestaties van verschillende ontwerpelementen onderzoeken we.
  2. Onze ervaren analisten vertalen deze gegevens in diepgaande inzichten. Ze identificeren patronen en trends die kunnen worden benut om jouw toekomstige verspreidings- en drukwerkcampagnes te verbeteren. Dit omvat aanbevelingen voor het aanscherpen van je doelgroep en het optimaliseren van ontwerpelementen voor maximale impact.
  3. Het resultaat van onze marketinganalyse is meetbare vooruitgang. We leveren je gedetailleerde rapporten over de prestaties van jouw offline media-inspanningen, waardoor je in staat bent om de Return on Investment (ROI) duidelijk te meten. Je kunt vertrouwen op harde gegevens om je marketingbeslissingen te sturen en je budget effectief te beheren.

Met onze marketinganalyse benader je offline media met dezelfde precisie en meetbaarheid als online media. Dit maakt verspreiding en drukwerk een naadloos geïntegreerd onderdeel van je algehele marketingstrategie, waardoor je jouw marketinginvesteringen kunt optimaliseren en doelgerichter kunt opereren. Onze aanpak transformeert jouw offline media in een krachtige en effectieve marketingtool.

Abovo Media - pexels-fauxels-3184634

Data in realistisch perspectief: de voordelen van Abovo Media

  • We weten wat er speelt, en waar we dus rekening mee moeten houden als we je rapporten uitlezen. Trends, natuurrampen, maatschappelijke discussies: ze hebben allemaal invloed op data.
  • Alles in huis. We hebben alle specialisten binnen de verschillende ‘takken van sport’ in dataverzameling en -verwerking. Aan kennis ontbreekt het niet! Heerlijk, dan hoef je aan in-house kennis geen budget te besteden.
  • Marktonderzoek. Het grote voordeel van werken met Abovo Media? We hebben veel andere klanten geholpen met analyses. We weten dus waar je op moet letten.
  • (Dure) tools. Waar je als groeiend bedrijf misschien liever niet je geld uitgeeft aan geavanceerde marketing tools, geautomatiseerde software en meetinstrumenten: wij doen dat wel! Zo kunnen we je veel meer vertellen over je doelgroep, de markt en een passende strategie dan zonder deze tools.
Rebecca
Linda
Janique

Offline is niet meetbaar? Integendeel!

Wij helpen jou

Met onze technieken maken we iedere offline campagne net zo meetbaar als een online campagne. Nieuwsgierig?

Monitoren & Audits
Taken en audits worden geautomatiseerd door de diverse toolings die wij gebruiken voor iedere klant.
15+ Offline Specialisten
Deze specialisten houden elkaar op de hoogte omtrent de laatste ontwikkelingen over het offline landschap.
Rapporteren & Analyseren
Real time data dashboards en geautomatiseerde rapportages voor een betere performance
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag