Jean Bâton maakt het extraordinaire

Case

Jean Bâton, het snelst groeiende sauzenmerk van Nederland, heeft een SAN Accent gewonnen in de categorie ‘Fast Moving’. Samen met bureaus All Heads on Deck en Howdy Amsterdam lanceerden we de indrukwekkende campagne ‘Maak het Extraordinaire’.

Toegepaste diensten

Tv reclame
Tv-reclame helpt je bij het vergroten van je bereik en merkherkenning om zo de visuele impact van jouw brand te vergroten.
Out of home
Out of Home is een goede toevoeging aan het offline deel van jouw marketingcampagne, om merkherkenning te optimaliseren.
Social media advertising
Met social media advertising zet je jouw merk op de kaart met adverteren op diverse platforms, zoals Facebook en TikTok.

Doelstelling campagne

De doelstelling van de campagne ‘Maak het extraordinaire’ was om de naams- en propositiebekendheid van Jean Bâton aanzienlijk te vergroten. Door de merknaam en de symboliek van het ^-tje centraal te stellen, werd gecommuniceerd dat Jean Bâton altijd net dat beetje extra biedt, waardoor het gewone buitengewoon wordt.

Doelgroep

Consumenten die waarde hechten aan kwaliteit en een bijzondere eetervaring. Jean Bâton is er voor de foodies, culinaire liefhebbers en stedelijke professionals.

Onze aanpak

De kern van de campagne was het krachtig statement waarin Jean Bâton het bijzondere nog bijzonderder maakt. Voor deze boodschap werd een brede cross-mediale aanpak gehanteerd, waarbij zowel traditionele als digitale media werden benut. Om uiteindelijk het meeste bereik te genereren.

Abovo Media - Billboard 2

Magazines

Om de doelgroep met interesse in lifestyle en culinaire gerechten te bereiken werden magazines ingezet met stijlvolle advertenties.

 

Abovo Media - WhatsApp Image 2024-07-24 at 13.50.31
Abovo Media - WhatsApp Image 2024-07-24 at 13.50.31 (1)
Abovo Media - WhatsApp Image 2024-07-24 at 13.50.29

TV en Outdoor

Televisiereclames werden ingezet om een groot publiek te bereiken en de boodschap visueel over te brengen. Billboards zorgden voor een bredere zichtbaarheid.

Abovo Media - magazine

Social media

Om ook het jongere publiek te bereiken, kozen we voor social media advertenties als ondersteuning bij activaties zoals het BBQ-seizoen.

Resultaten

Deze uitgebreide mediabenadering zorgde voor een sterke aanwezigheid en herkenbaarheid van Jean Bâton in heel Nederland, wat heeft bijgedragen aan het succes en de uiteindelijke winst van een SAN Accent in de categorie ‘Fast Moving’. 

Evert
Elzemieke
Daan

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw merk?

Wij helpen jou
klant cases
Abovo Media - Schermafbeelding 2024-07-16 115104
NPL – Hoe gedurfde keuzes leiden tot succes
Media strategie+1
Case
Abovo Media - Schermafbeelding 2024-07-16 113334
Basic Fit – Je doelgroep in beweging krijgen
Content & creatie+1
Case
Abovo Media - Acibadem-still-0
Acibadem – Zorg verlenen is een kunst
Tv-reclame+4
Case
Abovo Media - DENIM_SOCIAL_NL_FB-IG_MAIN_1x1_02
Denim Solar – Proud to be boring
Out-of-Home+3
Case
Abovo Media - Collection AD A03
BYD – 100% elektrisch, 100% bereikbaar
Social media advertising
Case
Abovo Media - 23_1034133 Afbeelding 1080×1080-1
Tankey – tank slim, bespaar meer!
Online adverteren+2
Case
Abovo Media - vitens-omslagimage
Vitens- Droge bespaartips
Concepting+1
Case
Abovo Media - 2016-04-28
Intersport Twinsport- Een stap richting de cookieloze toekomst
Server 2 server+1
Case
Abovo Media - Transdev
Transdev- Ik buschauffeur?
Recruitment+2
Case
Abovo Media - case tonzon
Tonzon- Even #Trefzeker als Tonzon
Strategie & media+2
Case
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag