Auto.nl kiest Abovo Media als mediapartner

Nieuws
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 22 oktober 2018Bewerkt op: 12 maart 2024

Een auto kopen vergelijken met het bestellen van een pizza of het ruilen van schoenen? Dat staat centraal in de introductiecampagne van online autodealer auto.nl. Zij hebben Abovo Media als mediapartner gekozen om de door BUUTVRIJ ontwikkelde campagne vanuit een multimediale strategie uit te rollen in Nederland.

Abovo Media - logo-auto-nl

Martijn Bovée, General Manager van Auto.nl: “Abovo Media heeft ons geholpen een stevige mediastrategie neer te zetten, waarbij we op een effectieve manier onze boodschap bij de doelgroep kunnen overbrengen en direct meer klanten kunnen bedienen. Wij zijn trots op de campagne die wij nu inzetten en blij met de samenwerking met Abovo.”

Peter Aangeenbrug, Account Director bij Abovo: “Auto.nl biedt een nieuwe manier van autoverkopen. Van oriëntatie tot aankoop is de hele customer journey online in te vullen. Dit hebben wij als basis voor de campagne gebruikt. Vanuit een crossmediale strategie, waarbij we de kracht van radio combineren met online video, social en display advertising, bouwen we aan de bekendheid van Auto.nl in Nederland. Deze campagne is een mooie start van onze samenwerking.

Auto.nl
Auto.nl heeft een vernieuwende manier van autoverkopen. Zij hebben geen showroom, verkopers en demo auto’s, maar gebruiken data en 360 graden fotografie om online een optimaal beeld te geven van de auto’s. De klanten kunnen kiezen voor private lease of kopen de auto online en auto.nl levert de auto binnen 5 dagen thuis af. Auto.nl is een dochter van Louwman Group en werkt samen met 138 dealers van zowel Louwman Dealer Group als van Broekhuis Groep om overal garantie en aftersales te kunnen bieden. Dus een auto aanschaffen alsof je een paar schoenen koopt, gewoon online. En als je niet tevreden bent, heb je 14 dagen niet-goed-geld-terug-garantie.

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - pexels-googledeepmind-17485744
Hoe slimme technologie je campagnes naar een hoger niveau tilt
Nieuws
Abovo Media - 6W9A3131
De gamechanger voor B2B succes – Meld je aan
Nieuws
Abovo Media - Claude-BF-WMHD-7okt-1-1000×1000
Abovo Maxlead en Basic-Fit stimuleren mentaal welzijn met gratis sportdag
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013-Visual-Persbericht-Claude-BF-500×500-zonder-logo
Basic-Fit lanceert campagne met zanger Claude voor mentale gezondheid
Nieuws
Abovo Media - Zeven krachten versterken Abovo Maxlead 500×500 V12
Zeven krachten versterken deze zomer het team van Abovo Maxlead
Nieuws
Abovo Media - Special Toverland week 29 2024 CCNL (5)-1080×1080
Toverland lanceert betoverende zomercampagne
Nieuws
Abovo Media - 295.EmiroSmolders-Abovo25Jubileum-04633
Abovo Maxlead viert 25-jarig jubileum
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8536_Abovo Maxlead klantendag 2024
Onze jaarlijkse Abovo Maxlead Klantendag
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag