Het multimediale effect van de Top 2000

Nieuws
Abovo
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 10 januari 2025Bewerkt op: 10 januari 2025

Het radiojaar 2024 is ten einde gekomen. En wat een bijzonder jaar was het. Veel verschuivingen, transfers, rechtszaken, never a dull moment! De populariteit van het mediumtype bij adverteerders lijkt nog steeds groeiende.

Onze collega’s Evert Bronkhorst, Johan Dekker en Sander van der Peet duiken in het spektakel van de Top 2000, het grootste multimediale radiospektakel van het jaar.

Abovo Media - header-nieuwefoto

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - 21_902720-AM-Local-Planet-rgb_V1
Abovo Maxlead internationaal erkend als nummer 1 in new business acquisitie
Nieuws
Abovo Media - WEB-vierkant_EmiroSmolders-Abovo-DSA06041-Enhanced-NR – kopie
Kick-off 2025: alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Nieuws
Abovo Media - S
Abovo Maxlead neemt 100% aandelen Slowaakse DASE Analytics over
Nieuws
Abovo Media - Schermafbeelding 2024-12-11 153223
Scapino lanceert skicampagne: “Pieken op de Piste”
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 – Visual Persbericht Neurons_AI 1200×692-zonder logo
Abovo Maxlead en Neurons AI werken samen voor verhogen creatieve performance
Nieuws
Abovo Media - pexels-googledeepmind-17485744
Hoe slimme technologie je campagnes naar een hoger niveau tilt
Nieuws
Abovo Media - 6W9A3131
De gamechanger voor B2B succes – Meld je aan
Nieuws
Abovo Media - Claude-BF-WMHD-7okt-1-1000×1000
Abovo Maxlead en Basic-Fit stimuleren mentaal welzijn met gratis sportdag
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag